Strona główna > O mnie > O mnie

O mnie

Tomasz KusienickiJestem programistą w jednej z krakowskich firm. W styczniu 2012 uzyskałem tytuł inżyniera na Politechnice Wrocławskiej. Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie pożegnałem z tytułem magistra we wrześniu 2014 roku.

Z technologii informatycznych najbardziej bawi mnie programowanie wysoko-poziomowe (C#/Java + Front-end) i w tym kierunku cały czas się rozwijam.


alignnone Po godzinach pracuję nad prywatnymi projektami, słucham muzyki. Łatwo spotkać mnie w kinie, gdy grają coś dobrego, lubię też sięgnąć po gitarę akustyczną i zagrać kilka starych kawałków.

Uwielbiam włoską kuchnię, przytulne krakowskie kawiarnie oraz książki Sapkowskiego. Moim bohaterem z dzieciństwa był Harry Potter. Ulubioną grą komputerową jest Battlefield 3/4.

Kategorie:O mnie Tags:
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

